loading...
غاوین
بنر ما

غاوین

برای حمایت از ما این کد را در سایت یا وبلاگ خود قرار دهید .

عضویت در سایت

مدیریت سایت غاوین از شما دوستان تقاضا دارد با عضویت در سایت علاوه بر استفاده از تمامی امکانات سایت ما را هم حمایت کنید.



آخرین ارسال های انجمن
افشین جنگی بازدید : 495 1392/07/07 نظرات (0)

پژمان فوتبالیستی است که برای چهارمین فصل متوالی با وجود تلاش فراوان، موفق نشده تیمی را برای خود دست و پا کند. پژمان به تدریج وارد دورانی می‌شود که کمتر کسی او را در کوچه و خیابان می‌شناسد و دیگر نمی‌تواند از امتیازات شهرت رو به زوالش استفاده کند، اما او هنوز در حال و هوای دوران ستارگی‌اش است و نمی‌خواهد بپذیرد که عمر دوران فوتبالش به سرآمده و…

بازیگران : پژمان جمشیدی ، سام درخشانی ، بهاره رهنما ، شقایق دهقان ، هوشنگ حریرچیان ، بیژن بنفشه‌ خواه ، غلامحسین لطفی ، اردشیر کاظمی و …

نویسندگان : پیمان قاسم خانی – مهراب قاسم خانی

کارگردان : سروش صحت

تهیه کننده : محسن چگینی

افشین جنگی بازدید : 271 1392/07/05 نظرات (0)

به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران،اين مکعب کوچک وسيله‌اي بسيار جالب است که به کاربر امکان مي‌د‌هد‌ تا بتواند‌ مکالمه خود‌ به زبان ماد‌ري را به 25 زبان مختلف د‌يگر ترجمه کند‌ و با مليت‌هاي مختلف ارتباط کلامي برقرار نمايد‌.

افشین جنگی بازدید : 257 1392/07/05 نظرات (0)

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از بي بي سي، این نوزاد، "عصری گل" نام دارد و در ولسوالی چپرهار ولایت ننگرهار به دنیا آمده است.

این عمل جراحی سه ساعت طول کشید. سر اضافی این نوزاد به پشت سر اصلی او چسبیده بود.

افشین جنگی بازدید : 465 1392/07/05 نظرات (0)

برای اولين بار تصاویری از يك خودروي ساخت كمپاني لامبورگيني منتشر شده كه بر اثر تصادفي وحشتناك در انگلستان به دو نيم تقسيم شده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، پيش از اين كنمپاني لامبورگيني همواره از قدرت بالاي بدنه اين خودروي 404 هزار دلاري سخن به ميان مي آورد ، كه نصف شدن اين خودرو موجي از تعجب را ايجاد كرد.

 

افشین جنگی بازدید : 556 1392/07/01 نظرات (0)

 Angry Birds Star Wars  نسخه جدید جنگ ستارگان (استار وارز) برای کامپیوتر منتشر شد.بازی angry birds space انقلابی در بازی انگری بردز بود، بازی Angry Birds Star Wars هم انقلاب عظیمی در این بازی ها به راه انداخته است. به نظر می رسد پس از انتشار بازی های الکس شگفت‌انگیز و خوک‌های بد، این بار قرار است پرندگان خشمگین در لباس جنگ ستارگان به مبارزه با خوک ها بروند.

در بازی Angry Birds Star Wars شما مانند فیلم جنگ ستارگان بازی خواهید کرد به صورتی که در این بازی پرندگان با شکل و شمایل جدیدی ظاهر میشوند و با پوشیدن عبایی مشکی و یا در رنگهایی دیگر با سلاحهای جدیدی درون بازی که تا به حال در سری های قبلی این بازی ندیده اید شاهد خواهیم بود. در بازی Angry Birds Star Wars شما با تفنگ های لیزری عجیب و غریب امپراتوریهای ساخته شده توسط خوک های بد بازی را نابود می سازید که این نابودی با انفجاری مهیب همراه است که بازی زیبایی را برای شما به نمایش میزارد.
شواهد امر نشان می دهد پرنده قرمز محبوب انگری بردز، در لباس Luke Skywalker (شخصیبت بسیار سر شناس مجموعه فیلم های جنگ ستارگان) ظاهر خواهد شد،که یک شمشیر نوری(Lightsaber) در دست دارد و لباس Jedi ها را نیز بر تن کرده است...
 

 

 

 

افشین جنگی بازدید : 2219 1392/06/31 نظرات (3)

تهران 1500

 

منتشر کننده ی فایل :  سایت ژاوین

موضوع (ژانر) : کمدی طنز

فرمت : MP4

حجم : 374

مدت زمان: ۹۰ دقیقه

محصول : ایران

سال ساخت : ۱۳۹۱

کارگردان : بهرام عظیمی

خلاصه داستان : داستان «تهران ۱۵۰۰» همان طور که از نام آن پیداست در سال ۱۵۰۰ هجری شمسی جایی که ربات ها همه جا را گرفته اند و ماشین ها پرواز می کنند و … می گذرد. نازی (هدیه تهرانی) که برای تحصیل به ماه رفته است به درخواست پدربزرگ ۱۶۰ ساله اش (مهران مدیری) به زمین بازمی گردد تا مراسم کفن و دفن پدربزرگ را که طبق قانون بیشتر از ۱۶۰ سال نباید زندگی کند، ساماندهی کند. جواد (بهرام رادان) یک راننده تاکسی است که در دام عشق نازی گرفتار می شود و باید دیگر رقبا را از سر راه کنار بزند.

 

افشین جنگی بازدید : 815 1392/06/30 نظرات (0)

با استفاده از نرم افزار Wireless Network Watcher عزیزان می توانید شبکه های وایرلس خود را اسکن کرده و ابزارهایی که به شبکه متصل هستند را شناسایی کنید. اینکار باعث می‌شود ابزار غریبه‌ای که در شبکه شما وجود دارد را شناسایی کرده و از شبکه خارج کنید. این برنامه دیوایس‌های موجود در شبکه را با مشخصات آدرس آی‌پی، آدرس مک، شرکت سازنده و نام دیوایس شناسایی می‌کند. نرم افزار Wireless Network Watcher برای ویندوزهای XP و ویستا و ۷ همچنین ویندوز سرور ۲۰۰۳ و ۲۰۰۷ قابل استفاده است.

 


 

تبلیغات

حمایت از کودکان سرطانی


کسب درآمد

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    طرفدار کدام تیم هستید ؟
    به اشتراک بگذارید
    این صفحه را به اشتراک بگذارید
    ابزار رایگانابزار به اشتراک گذاری مطالب
    آمار سایت
  • کل مطالب : 57
  • کل نظرات : 38
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 161
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 117
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 32
  • بازدید ماه : 433
  • بازدید سال : 15,297
  • بازدید کلی : 239,326
  • کدهای اختصاصی